
E-DRUK
Korzystając z e-druku zaoszczędzisz czas i pieniądze.
Prześlij do nas pliki, które chcesz wydrukować, określ parametry i zapłać nie ruszając się z domu. Następnie odbierz je bez konieczności czekania w kolejce lub dostarczymy Ci je do domu, biura.
Średni czas oczekiwania to 3 dni robocze od zaksięgowania się wpłaty. Jak zależy Ci na czasie, a nie bardzo niskiej cenie, to prosimy wysyłać bezpośrednio na dany punkt ksero:
katowice@mbr.pl lub siemianowice@mbr.pl
nr konta do wpłaty: 92 1140 2004 0000 3302 7532 5106 w tytule koniecznie swój nr telefonu oraz email.
zakładkę e-druk obsługuje firma www.mbr.pl
Zamów wydruk kolorowy lub czarno-biały.
Gotowy wydruk możemy od razu oprawić różnymi metodami lub za laminować.
Możesz też wydrukować dowolne ulotki reklamowe, plakaty, wizytówki, foldery, papiery firmowe, naklejki i w tani i szybki sposób wypromować swoją firmę.
Wszystko od jednej sztuki w rewelacyjnie niskiej cenie na najlepszych urządzeniach cyfrowych.

Warunki i zasady składania zleceń na stronie drukarni internetowej
www.csx.com.pl
REGULAMIN
E-Druk – drukarnia internetowa działająca pod adresem www.csx.com.pl (dalej e-Druk) jest platformą prowadzoną przez MBR Sp. z o.o. z oddziałem w Chorzowie (41-503), przy ulicy Świerkowej 1, NIP1132850641, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Katowice – Wschód w Katowicach, Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000395608, o kapitale zakładowym 250 000,00 zł (dalej: Spółka).
§ 1
Warunki realizacji zamówień
1. Niniejszy regulamin określa warunki nabywania usług i produktów w systemie sprzedaży na platformie e – Druk.
2. Klientami sklepu mogą być wszelkie podmioty posiadające zdolność do czynności prawnych w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
3. Klient może składać zamówienia przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej https://www.csx.com.pl.
4. Klient składa zamówienie przy pomocy formularza zamówienia zamieszczonego na stronie internetowej www.csx.com.pl wskazując rodzaj usługi, która ma być wykonana, przez wybór znajdujących się w formularzu opcji oraz potwierdzenie złożonego zamówienia. W przypadku osób fizycznych można pominąć rubrykę NIP wpisując 000-000-00-00.
5. Złożenie zamówienia w innej formie odbywa się tylko i wyłącznie na podstawie indywidualnie ustalonych warunków z Działem Obsługi Klienta.
6. Złożenie zamówienia nie wymaga od Klienta rejestracji.
7. Złożone przez Klienta zamówienie uważa się za ofertę kupna.
8. Po złożeniu zamówienia, Spółka przesyła na podany przez Klienta adres e-mail potwierdzenie rejestracji zamówienia. Potwierdzenie rejestracji zamówienia jest oświadczeniem Spółki o przyjęciu oferty zakupu wskazan -ego/-ych w zamówieniu usług lub/i produktów.
9. W wysłanym potwierdzeniu określony zostanie przewidywany termin realizacji zamówienia, kwota zamówienia, dane osoby zamawiającej, wskazany adres do wysyłki oraz podgląd projektu.
10. W przypadku braku zamówionego produktu lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, w tym także jeśli zakup ich od dostawców Spółki nie będzie możliwy w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, Spółka poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji wysyłając wiadomość na wskazany przez Klienta adres e-mail lub przekaże informację drogą telefoniczną na numer wskazany przez Klienta.
11. W przypadku, gdy realizacja części zamówienia nie będzie możliwa, Spółka może zaproponować Klientowi anulowanie całości zamówienia (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta Spółka będzie zwolniona z obowiązku realizacji zamówienia); anulowanie zamówienia w części, w której realizacja nie jest możliwa w wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta zamówienie zostanie zrealizowane w części, przy czym Spółka będzie zwolniona z obowiązku jego realizacji w pozostałym zakresie) albo podział zamówienia i wyznaczenie nowego terminu realizacji w odniesieniu do tej części zamówienia, której realizacja nie jest możliwa w pierwotnie wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta wysłanie składających się na zamówienie produktów zostanie dokonane w kilku odrębnych przesyłkach, zaś Klient nie będzie ponosił dodatkowych kosztów związanych z podziałem zamówienia na kilka wysyłek).
12. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, Spółka ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 30 (trzydziestu) dni, licząc od daty jej zawarcia. Spółka zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od jej zawarcia w przypadku, gdy została ona zawarta podczas wadliwego funkcjonowania systemu informatycznego platformy e-Druk, w szczególności w przypadku wyświetlania na stronie platformy e-druk błędnych cen, lub opisów produktów lub/i usług. Jeśli zapłata za przedmiot zamówienia została dokonana z góry – Spółka zwróci Klientowi zapłaconą kwotę, w ciągu 14 (czternaście) dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, na zasadach szczegółowo wskazanych poniżej.
13. W przypadku podania przez Klienta błędnego lub niedokładnego adresu, Spółka nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu zamówienia.
14. E-druk nie odpowiada za treść i nie ingeruje w treść przesłanych przez Klienta materiałów reklamowych poprzez dokonywanie korekt: językowych, ani nie ma wpływu na jakość dołączanych przez Klienta materiałów graficznych i fotograficznych.
15. Wszystkie materiały przesłane przez Klientów do e-druk stanowią ich własność i nie będą wykorzystywane przez e – Druk do celów innych niż wymagane do realizacji zamówienia.
16. E – Druk nie ponosi odpowiedzialności za naruszenie prawa autorskich przez Klienta, jeśli po zrealizowaniu zamówienia osoby trzecie będą dochodziły swoich praw.
17. W przypadku rażącego naruszenia obowiązującego prawa lub norm etycznych e – Druk może odmówić realizacji zamówienia.
18. Wszystkie produkty wykonane są zgodnie z parametrami zamieszczonymi na platformie e – Druk.
§ 2
Ceny oferowanych produktów
1. Spółka zamieszcza informacje o produktach na platformie e – Druk i sprzedaje w/wym. produkty za pośrednictwem Internetu.
2. Ceny na stronie platformy e – Druk zamieszczone przy produkcie:
a) zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich;
b) nie zawierają informacji na temat kosztów przesyłki;
c) nie zawierają informacji na temat ewentualnych opłat celnych.
3. Ceną wiążącą i ostateczną jest cena produktu podana na stronie platformy e-Druk w chwili składania zamówienia przez Klienta.
4. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia przedstawiana jest w potwierdzeniu zamówienia.
5. Spółka zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach produktów, oraz do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
6. Promocje na platformie e – Druk nie podlegają łączeniu o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
7. Przy wartości zamówienia powyżej 200 złotych netto za dostawę zrealizowanego zamówienia na terenie Chorzowa, Katowic, Świętochłowic, Siemianowic po wcześniejszym ustaleniu z Klientem, nie pobiera się opłaty związanej z kosztami transportu.
8. Zrealizowane zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej Fedex.
9. Koszt przesyłki standardowej o wadze do 15 kilogramów wynosi 15 (słownie: piętnaście) złotych brutto.
10. Ceny usługi kurierskiej będą na bieżąco aktualizowane na platformie e – Druk.
11. Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu na koncie Spółki przedpłaty za zamówione usług i/lub produkty.
12. Za wykonane zamówienie zostaje wystawiona Klientowi faktura VAT (uwzględniająca koszty transportu), która ta jest dostarczana do Klienta wraz z zrealizowanym zamówieniem. W przypadku osób fizycznych wystawiony zostaje paragon (uwzględniający koszty transportu).
§ 3
Czas realizacji zamówienia
1. Spółka może zamieścić na Stronie produktowej informację o liczbie dni roboczych tj. dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w ciągu których nastąpi nadanie przesyłki z przedmiotem zamówienia. W/wym. informacja to orientacyjny czas liczony od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili wysłania przedmiotu zamówienia do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej Fedex. Czas realizacji zamówienia jest podawany z uwzględnieniem terminu skompletowania całości zamówienia.
2. Na terenie Polski przedmiot zamówienia może być dostarczony za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD pod wskazany przez Klienta adres.
3. Poza terenem Polski przedmiot zamówienia jest dostarczany za pośrednictwem Poczty Polskiej albo firmy kurierskiej pod wskazany przez Klienta adres.
4. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy, z uwagi na okoliczności, które nie są od niej zależne.
§ 4
Warunki reklamacji
1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia mu przedmiotu zamówienia, o ile w terminie dwóch miesięcy od dnia, w którym stwierdził niezgodności dostarczonych produktów z umową, zawiadomi Spółkę o stwierdzonej niezgodności.
2. Spółka w ciągu 14 (czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
3. Warunkiem koniecznym, aby Spółka rozpatrzyła reklamację jest dostarczenie jej przez Klienta reklamowanego produktu lub produktów wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji.
4. W przypadku, gdy przedmiot zamówienia był dostarczany za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej Spółka zwróci Klientowi udokumentowane koszty przesyłki.
6. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Spółka naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
§ 5
Zwrot należności Klientom
1. Spółka dokona zwrotu należności w ciągu 14 dni kalendarzowych w przypadku:
a) anulowania zamówienia lub części zamówienia (w takim przypadku zwrotowi podlega odpowiednia część ceny) opłaconego z góry przed jego realizacją;
b) zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) z zamówienia, które zostało dostarczone za pośrednictwem firmy kurierskiej;
c) uznania reklamacji i braku możliwości naprawy uszkodzonego produktu lub wymiany na nowy.
2. Zwrot należności nastąpi na rachunek bankowy Klienta (w tym powiązany z kartą kredytową lub płatniczą Klienta) przy czym Klientowi nie przysługuje z tego tytułu prawo do żądania zapłaty odsetek.
3. Spółka nie jest zobowiązana do zwrotu należności bezpośrednio Klientowi, jeżeli dokonał on płatności za zamówienie przy użyciu cudzego rachunku bankowego, karty kredytowej lub płatniczej. W takim przypadku, w razie wystąpienia jednej z przesłanek zwrotu należności o których mowa powyżej, zwrot nastąpi bezpośrednio na rzecz posiadacza rachunku bankowego, karty kredytowej lub płatniczej, przy użyciu których nastąpiła płatność na rzecz Spółki.
§ 6
Postanowienia końcowe
1. Informacje o produktach zamieszczone na stronach platformy e-druk nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
2. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w korzystaniu ze Sklepu zaistniałe z przyczyn technicznych (konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu, itp.) lub innych przyczyn od niej niezależnych.
3. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres email wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie emaili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
5. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176) i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000 r. poz. 271).
6. Zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 roku (Dz.U. 1994 Nr 24 poz. 83 z późn. zm.) Spółka oświadcza, że posiada wszystkie niezbędne licencje na materiały znajdujące się na platformie e – Druk.
7. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 4 czerwca 2012 roku.
8. Spółka zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiana regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Spółkę, nie krótszym niż 7 dni od momentu udostępnienia na stronie Sklepu zmienionego regulaminu. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień regulaminu.

DRUK czarny – PAPIER biały 80g/m2
A4 do 49 kopii A4 od 50 do 500 kopii A4 od 501 do 2500 kopii A4 od 2500 kopii A3 do 9 kopii A3 od 25 do 500 kopii A3 od 501 do 2500 kopii A3 od 2500 kopii |
0,50 zł 0,15 zł 0,12 zł 0,10 zł 1,00 zł 0,30 zł 0,24 zł 0,20 zł |
DRUK kolor (4:0) – PAPIER biały 80g/m2
A4 do 9 kopii A4 od 10 do 500 kopii A4 od 501 do 2500 kopii A4 od 2500 kopii A3 do 4 kopii A3 od 5 do 500 kopii A3 od 501 do 2500 kopii A3 od 2500 kopii |
4,00 zł 0,99 zł 0,90 zł 0,80 zł 8,00 zł 1,98 zł 1,80 zł 1,60 zł |
DRUK kolor (4:4) – PAPIER biały 120g/m2 satynowany
A4 od 5 do 500 kopii A4 od 501 do 2500 kopii A4 od 2500 kopii A3 do 500 kopii A3 od 501 do 2500 kopii A3 od 2500 kopii |
2,00 zł 1,90 zł 1,80 zł 4,00 zł 3,80 zł 3,60 zł |
DRUK kolor (4:0) – PAPIER biały 200g/m2 satynowany
A4 od 5 do 500 kopii A4 od 501 do 2500 kopii A4 od 2500 kopii A3 do 500 kopii A3 od 501 do 2500 kopii A3 od 2500 kopii |
1,20 zł 1,10 zł 1,00 zł 2,34 zł 2,20 zł 1,90 zł |
DRUK kolor (4:4) – PAPIER biały 200g/m2 satynowany
A4 od 5 do 500 kopii A4 od 501 do 2500 kopii A4 od 2500 kopii A3 do 500 kopii A3 od 501 do 2500 kopii A3 od 2500 kopii |
2,20 zł 2,10 zł 2,90 zł 4,20 zł 4,00 zł 3,80 zł |
LAMINOWANIE
wizytówka (86x54mm) A5 od 1 do 5 szt. A4 od 1 do 5 szt. A3 od 1 do 5 szt. |
0,25 zł 0,90 zł 1,50 zł 3,00 zł |
OPRAWA DOKUMENTÓW
bindowanie do 100 kartek bindowanie od 101do 250 kartek bindowanie od 251 kartek termobindowanie do 100 kartek termobindowanie od 101 do 150 kartek oprawa kanałowa miękka oprawa kanałowa twarda* listwa spinająca do 25 kartek listwa spinająca do 50 kartek |
1,90 zł 3,00 zł 4,00 zł 2,80 zł 3,50 zł 9,00 zł 15,00 zł 0,80 zł 1,40 zł |
*(licencjat, magister, dyplomowa, bez napisu)
Ostatnia aktualizacja cennika: 2022-03-08
